EMMMEEEEELLIIII

Haha, fråga inte om rubriken, jag vet inte.

Idag har varit ganska tråkig. Brorsans kompis kom hit och eftersom mamma tvingade ut mig hängde jag på dom när de stack ut. Jag hade en tjockröja och skinnjacka på mig, jag kände mig FETMA gangstaaah!

Ja helgen i övrigt har inte varit så intressant. Har kollat på sju filmer, varav alla är barnfilmer.
Hela helgen, eftersom emmeli var i sala.

Hon får ta och berätta det NÄR HON BLOGGAR NÄSTA GÅNG!!!!!!!

(Texten i svart och understyket är en varning till emmeli om att hon SKA blogga inom en snar framtid)

Ja, nu ska jag ta och fortsätta plugga till spanskaprovet imorgon, hoppas du pluggar du med emmeli!

(För de som vill veta har vi prov på spansk grammatik, alla kastar hattarna i vädret och skriker hurra!)


Ironi, på hög nivå.

Pusshej!

//3m!ly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0