Sjukling på ingång *HOST*

Tjabba :D ♥
Igår var både Emmeli o jah sjuka :( Emmeli hade lite mer otur än jag, hon kunde inte gå upp ur sängen på hela dan! :(
Hihihihi jag kolla på tv (a)
Jag VET att jag borde pluggat till spanskan idag, men jag ORKADE JU INTE!!!!
(Alla som har mig som förebild, sluta nu innan det går käpprätt åt helvete)
Jaja,
Idag TVINGADES jag till skolan av min ondskefulla mor, som tydligen tror att allt blir bra med alvedon -.-
Hihihihi, Tror ni att det funka?
N
E
J
!

På spanskan snurra hela huvudet, på engelskan höll ag på att spy, Rasten gick så låååååååååååååååångsamt att det inte är sant och hela science lektionen STIRRADE Mr. Flynn på mig som om jag var dum i huvudet! :D
Fast tack för att du var sjuk idag Emmeli, vi slapp göra presentationen ♥

Och lilla du är fortfarande sjuk Emmeli, livet i skolan funkar nt utan dig älsk! :'(

Pussipussi (a) ♥
//Emily



Livet finns inte utan dig min älskling ♥

(Precis som Emmeli sa i förra inlägget; SO TRUE vi är gifta (a) :D och vi ska väl gå på detdära mötet älskling?♥)


Kommentarer
Postat av: Jag

Klart vi ska gå på mötet :) aaaaw min lilla itnvufygfewiuhvbc! Älskar dig! Bli inte allt för sjuuuk,för kommer kanske till skolan imorrn:) guck du hem från skolan? Min lilla älskling;* oftaaa skulle vi göra den där presentationen idag?! Har ni gjort klart den? Älskar dig sjuuuuukt mke!!!!<333333333333333

2010-10-26 @ 15:14:23
Postat av: Emily <3

Ja jag gick hem :D NEJ VI SKULLE INTE GÖRA DEN IDAG!!!! men Mr. Flynn sa att vi skulle det -.- <3333 Den är SÅ INTE KLAR!! :o<33333 Men det blir den nog snart xD <33

2010-10-26 @ 15:18:35
Postat av: emmeli ♥

mm hoppas det -.- krya på dej människa!♥♥♥♥

2010-10-26 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0